سئو سایت انگلیسی

سئو سایت انگلیسی

محتوای این مقاله دیجیتال مارکتینگ اکسین

همانطور که می‌دانید زبان انگلیسی، زبان پایه و بین المللی در دنیاست. روز به روز بر تعداد افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند افزوده می‌شود. به همین علت در شرکت‌ها، ارگان‌ها و حتی کسب‌وکارهای اینترنتی نیز به زبان انگلیسی اهمیت بسیاری داده می‌شود. اما در کسب‌وکارهای اینترنتی سئو سایت انگلیسی با سئو سایت فارسی کمی متفاوت است. آگاهی از چنین تفاوت‌هایی به بهبود سایت شما کمک می‌کند.

در هر صورت اگر قصد دارید پروژه‌های خود را در بازارهای دیگر گسترش دهید و نمی‌خواهید سرمایه های گران‌بهایی را در این فرآیند هدر دهید، به سئو سایت انگلیسی بیشتر از قبل اهمیت دهید. اگر موافق هستید با هم به سراغ مطالب و نکاتی که مربوط به سئو سایت انگلیسی است، برویم؟!

سئو سایت چند زبانه چیست؟!

سئوی چند زبانه عمل بهینه سازی محتوای وب سایت شما برای زبان‌های مختلف است، بنابراین شما در بازارهای جدید قابل جستجو می شوید و افراد در کشورهای مختلف می‌توانند وب سایت شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کنند.

سئو سایت چند زبانه
سئو وبسایت چند زبانه

کارشناسان سئو به شما خواهند گفت که سئوی چندزبانه به این معنی است که باید سایت خود را برای افراد بومی زبان در کشورهایی غیر از زبان خودتان بهینه کنید. هنگام راه‌اندازی یک وب‌سایت چند زبانه، چندین فاکتور بهینه‌سازی موتور جستجوی چندزبانه (SEO) وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

مزایای استفاده از سئو سایت انگلیسی

استفاده از سئو سایت انگلیسی برای تجارت الکترونیکی شما مزایای متعددی دارد. در زیر مهم‌ترین آن‌ها را شرح داده‌ایم:

حضور در صحنه های بین المللی

انگلیسی زبانی است که بیشترین حضور در اینترنت را دارد و بیشترین استفاده را در جستجوهای گوگل دارد. Internet World Stats در مارس 2020 تحقیقات خود را در مورد تعداد کاربرانی که از زبان انگلیسی برای اینترنت استفاده می‌کردند را به اشتراک گذاشت. انگلیسی با 25.9٪ از کاربران اینترنت به عنوان برنده ظاهر شدند. از سوی دیگر، تنها 3.3 درصد از کاربران به زبان فرانسوی، 2.6 درصد به زبان ژاپنی و تنها 2.0 درصد به زبان آلمانی اینترنت را مرور می‌کردند. علاوه بر این، تعداد کاربران اینترنت که انگلیسی زبان هستند در 20 سال گذشته 742.9 درصد رشد داشته است.

با در نظر گرفتن این درصدها، کاملاً واضح است که تطبیق محتوای SEO شما با انگلیسی، هم تعداد بازدید از وب سایت شما را و هم دامنه بین المللی تجارت شما را افزایش می‌دهد.

جستجو برای کلمات کلیدی نیز برای اطمینان از موقعیت صحیح وب سایت شما به زبان انگلیسی ضروری است. به این ترتیب، می‌دانید که مشتریان بالقوه شما هنگام جستجوی محصولات یا خدمات شما از چه اصطلاحات یا کلماتی استفاده می‌کنند. مطمئن باشید با این روند و برنامه ریزی پیش رو به راحتی نتایج بهتری به دست خواهید آورد.

فروش در کشورهای دیگر

زمانی که سئو سایت انگلیسی ایجاد کنید به راحتی محصولات و خدمات شما جهانی می‌شوند و فروش شما در سراسر دنیا برای کاربران مختلف امکان پذیر می‌شود. اما دقت داشته باشید که برای جهانی شدن نیاز است که مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را رعایت کنید.

از رقبای خود پیشی بگیرید

هنوز تعداد زیادی از شرکت‌های محلی وجود دارند که جرات جهش به بازار بین المللی را ندارند و ترجیح می‌دهند به فروش محصولات خود در کشور مبدا خود ادامه دهند. با تبدیل محتوای SEO خود به انگلیسی، می‌توانید در بین رقبای خود متمایز شوید. کلمات کلیدی و پیامی را جستجو کنید که به بهترین وجه در بین مردم انگلیسی زبان طنین انداز است.

استراتژی های سئو سایت انگلیسی

درست است که ما گفتیم برای ایجاد سئو سایت انگلیسی باید برخی نکات و استراتژی‌ها را رعایت کنید اما سئو سایت انگلیسی به این معنا نیست که باید استراتژی خاص و کاملاً متفاوت از آنچه در زبان فارسی دارید، ایجاد کنید. ترجمه و تطبیق آن استراتژی‌ها با زمینه جدید و با در نظر گرفتن مخاطبان هدف، کافی خواهد بود.

استراتژی سئو سایت انگلیسی
آموزش سئو سایت انگلیسی

5 مرحله کلیدی برای بهینه سازی رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو وجود دارد که ما با جزئیات بیشتر به آن‌ها نگاه می‌کنیم. این 5 مورد می‌تواند ترافیک وب سایت را افزایش دهد و شانس تبدیل و درآمد بالا را برای شما تسریع کند.

از URL های اختصاصی استفاده کنید

در واقع URL ها به مخاطبان هدف، اجازه می‌دهند تا در نسخه‌های زبانی مختلف و وب سایت‌های چند زبانه پیمایش کنند و تجربه کاربر را افزایش دهند. یکی از ترس‌های اصلی سایت‌های چند زبانه، محتوای تکراری است. این در حالی که همه محتوای تکراری مضر نیستند، محتوایی که در چندین URL ظاهر می‌شوند برای سایت‌ها مضر است و ممکن است منجر به جریمه‌هایی مانند کاهش رتبه‌بندی یا حتی فهرست‌زدایی شود.

برای جلوگیری از جریمه‌های محتوای تکراری، بهتر است که از بهترین روش‌ Google استفاده کنید. گوگل استفاده از «نشانی‌های اینترنتی اختصاصی» را توصیه می‌کند که دارای نشانگر زبان هستند.

تگ های Hreflang را اعمال کنید

گوگل همچنین از تگ های hreflang برای کمک به تعیین زبان صفحه و منطقه‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده می‌کند. این تگ‌ها را می‌توان در قسمت هدر صفحه اصلی درج کرد یا از طریق نقشه سایت ارسال کرد.

به یک زبان در هر صفحه بچسبید

این که هر صفحه از وب سایت شما به زبان‌های مختلف باشد یک امر نادرست است؛ چرا که با این کار 2 اتفاق برای کاربر و سایت شما رقم می‌خورد:

  1. با این حال، چندین زبان در یک صفحه می تواند تجربه کاربر را کمرنگ کند و خواننده ممکن است محتوای اصلی را بفهمد اما در پیمایش به صفحات دیگر مشکل پیدا کند.
  2. در مورد دوم، محتوای تولید شده توسط کاربر به زبان‌های مختلف می‌تواند منجر به از دست دادن زمینه بحث‌ها و گیج شدن یا حتی ناامید شدن خواننده شود.

محتوا انگلیسی باکیفیت تولید کنید

نوشتن محتوا در هر زبانی اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که بخشی از ارزشمندی سایت شما به محتوایی است که تولید می‌کنید. سئو سایت انگلیسی طبیعتا باید محتوای انگلیسی نیز داشته باشد. سعی کنید از گوگل ترنسلیت برای نوشتن محتوا استفاده نکنید؛ زیرا آنقدر هوشمند نیست که جملات را به صورت دقیق ترجمه کند.

کامنت فارسی ممنوع

به قول ما فارسی زبانان در سئو سایت انگلیسی از ب بسم الله تا نون پایان همه چیز باید به زبان انگلیسی باشد، حتی کامنت‌هایی که برای محتوای شما می‌گذراند. در صورتی که برای محتوای شما از کامنت‌های فارسی استفاده شده است، آن‌ها را مسدود کنید.

سخن پایانی

در سئو سایت انگلیسی شما با مخاطبان جهانی روبه‌رو هستید؛ به همین خاطر است که محتوا و سایتی که طراحی می‌کنید باید با ارزش‌ها و استانداردهای جهانی برابری کند.

جای نگرانی نیست زمانی که نکات بالا را رعایت کنید به راحتی می‌توانید، نیازهای اولیه یک سئو سایت انگلیسی را برطرف کنید. اما چیزی که در سئو سایت انگلیسی، مهم‌تر است این است که از متخصصانی که در این حوزه باتجربه هستند، کمک بگیرید. مجموعه آژانس دیجیتال مارکتینگ اکسین یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌هایی است که در حوزه تجارت الکترونیک مشغول به کار است. با بودن در کنار این مجموعه سئو سایت انگلیسی شما مسیر رو به رشدی را تجربه می‌کند.

سوالات متداول مقاله سئو سایت انگلیسی

  1. سئو سایت چند زبانه چیست؟
    سئوی چند زبانه عمل بهینه سازی محتوای وب سایت شما برای زبان‌های مختلف است. این کار شما را با بازارهای جهانی آشنا می‌کند.
  2. چرا کامنت فارسی برای سئو سایت انگلیسی ممنوع است؟
    زیرا زمانی که شما یک سایت انگلیسی را راه اندازی می‌کنید، صفر تا صد سایت شما باید به زبان انگلیسی باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top