سئو سایت حرفه ای 100 درصد تضمینی

سئو سایت حرفه ای

محتوای این مقاله دیجیتال مارکتینگ اکسین

اگر می خواهید سایت تان برای کلمات کلیدی هدف تا رتبه 1 گوگل بالا بیاید باید نکات سئو سایت حرفه ای را رعایت کنید. در این مقاله برخی از این نکات را با شما به اشتراک می گذاریم:

1. از تولید محتوای هدفمند برای سئو سایت حرفه ای استفاده کنید

اولین مرحله برای تولید محتوای هدفمند، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و استفاده از آنها برای تولد محتوا است. احتمالاً می دانید که باید کلمات کلیدی را به صفحاتی که می خواهید رتبه بگیرند، اضافه کنید. اما اینکه چه کلماتی را، کجا و چند بار استفاده کنید جزو همان نکات سئو سایت حرفه ای است.

تولید محتوای هدفمند برای سئو سایت حرفه ای
استفاده از پیشنهادات گوگل برای سئو سایت حرفه ای

برای شروع، بیایید ببینیم چطور بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید. شما می توانید از پیشنهادهای گوگل همانطور که در تصویر زیر می بینید، برای یافتن کلمات کلیدی دم بلند استفاده کنید.

کلمات کلیدی مرتبط را به محتوای خود اضافه کنید

پس از اینکه کلمات کلیدی هدف خود را پیدا کردید، باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما حداقل یک بار در تگ عنوان، در آدرس صفحه وب و در 100 کلمه اول مطالب شما وجود داشته باشد. تکرار آن نیز در کل مطلب باید به طور یکنواخت باشد و حداقل هر ۱۵۰ کلمه یکبار در متن دیده شود.

البته سئو سایت حرفه ای، فقط نباید به همان کلمه کلیدی اصلی اکتفا کنید. بلکه باید کلمات مترادف و سایر کلمات کلیدی مرتبط را نیز به محتوای خود اضافه کنید. چرا؟ به علت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل!

این الگوریتم به گوگل امکان می دهد تا فراتر از کلمات کلیدی ساده را در متن تشخیص دهد و سعی کند موضوع کلی صفحه شما را درک کند.

برای سئو سایت حرفه ای محتوای صفحات قدیمی را به روز کنید

آپدیت محتوای صفحات قدیمی برای بهبود سئو سایت
آپدیت محتوای صفحات قدیمی

آیا تعداد زیادی پست وبلاگ در سایت خود دارید که چند ماه از انتشار آنها می گذرد؟ اگر اینطور است، احتمالاً می توانید با به روز رسانی آن پست، رتبه سایت تان را بهبود ببخشید. برای به روز رسانی یک محتوا در سئو سایت حرفه ای می توانید از تکنیک های زیر استفاده کنید:

  1. چند لینک خارجی معتبر به محتوا اضافه کنید.
  2. محتوا را به چند بخش تقسیم کنید تا دنبال کردن مراحل آن برای کاربر آسان تر شود.
  3. چند تیتر جدید اضافه کنید و برای هرکدام توضیحات جدیدی بنویسید.
  4. همین چند تغییر ساده می تواند به سرعت آن صفحه را به بالای نتایج گوگل بیاورد.

۲. سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

اگر سرعت لود صفحات سایت شما پایین باشد می تواند به رتبه گوگل شما آسیب برساند. “افزایش سرعت بارگیری فقط نباید در دسکتاپ هدف قرار گیرد بلکه سرعت بارگیری در دستگاه های تلفن همراه نیز اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل است که باید هر عاملی را که سرعت صفحه شما را کاهش می دهد، حذف کنید .

طبق تحقیقات انجام شده مشخص است که در بسیاری از موارد، استفاده از CDN موجب کاهش سرعت بارگذاری صفحه می شود. بنابراین اگر از CDN استفاده می کنید، توصیه می کنم سرعت وب سایت خود را با قطع و وصل کردن آن تست کنید.

عامل دیگری که در سئو سایت حرفه ای باید در نظر گرفته شود، اسکریپت های شخص ثالث (مانند پیکسل فیس بوک) است که سرعت بارگذاری صفحات را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

با استفاده از ابزاری مانند BuiltWith.com می توانید تمام اسکریپت های شخص ثالث را در سایت خود مشاهده کنید.

و اگر اسکریپتی پیدا کردید که خیلی مهم نیست، آنها را حذف کنید.

۳. برای سئو سایت حرفه ای از گوگل سرچ کنسول استفاده کنید

برای استفاده از گوگل سرچ کنسول، ابتدا وارد سایت شوید سپس به قسمت Performance بروید:

بعد، روی «Pages» کلیک کنید تا صفحاتی که بیشترین ترافیک را برای شما به ارمغان می آورند، مشاهده کنید.

اگر روی یکی از صفحات کلیک کنید، می توانید تمام کلمات کلیدی که آن صفحه تاکنون برای آنها رتبه گرفته، مشاهده کنید.

مهم است که تمام کلمات کلیدی که برای آنها رتبه گرفتید، یادداشت کنید. حالا می توانید برای دریافت ترافیک بیشتر، آن عبارات را در پست های خود استفاده کنید. هرچقدر گوگل آن کلمات کلیدی را در محتوای شما بیشتر ببیند، احتمالاً رتبه سایت شما را برای آن عبارات جستجو بالاتر می آورد.

۴. کاربران را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید

یکی از نکات سئو سایت حرفه ای این است که کاربر را برای مدت طولانی در سایت خود نگه دارید. در واقع اگر کاربران گوگل روی سایت شما کلیک کنند و در کمتر از چند ثانیه به نتایج جستجو بر گردند تا مطلبی را بیابند که واقعاً به آنها کمک می کند، پیامی قوی به گوگل می فرستد: <من از این سایت خوشم نیامد.

افزایش زمان ماندگاری سایت
افزایش زمان ماندگاری سایت برای بهبود سئو

نیازی به گفتن نیست که اگر سایت شما باعث رضایت کاربران نشود، گوگل رتبه شما را پایین می آورد. حالا سوال این است:

چگونه کاربران را بیشتر در سایت خود نگه دارید؟

از عنوان های فرعی بیشتری استفاده کنید. زیرا گلوله ها و عنوان های فرعی، خواندن مطالب شما را بسیار آسان تر می کنند و وقتی مطالب شما به راحتی قابل خواندن باشد، مردم زمان بیشتری را در سایت شما صرف می کنند.

یکی دیگر از تکنیک های موثر برای نگهداشتن کاربر در صفحات سایت، لینک داخلی است. بهتر است در هر پست چندین لینک داخلی به صفحات و مقالات دیگر بدهید تا کاربر با کلیک کردن روی آنها مدت زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند.

سوال متداول درباره سئو سایت حرفه ای

  1. آیا اینفوگرافیک، پادکست و ویدیو می تواند به بهبود رتبه سایت کمک کند؟
    گنجاندن محتوای بصری (مانند اینفوگرافیک و پادکست) یک راه عالی برای دریافت ترافیک و بک لینک است .اما مشکل این است که گوگل نمی تواند آنها را درک کند! به همین دلیل است که توصیه می‌کنم حتما همراه اینفوگرافیک، پادکست یا ویدیو، متن مناسبی را نیز به صفحه اضافه کنید.
  2. چگونه محتوای خود را برای الگوریتم مرغ مگس خوار بهینه کنید؟
    تنوع کلمه کلیدی مرتبط با کلمه کلیدی اصلی را در محتوای خود بگنجانید. برای این کار کافیست کلمه کلیدی مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید و به پایین نتایج جستجو بروید. چند عبارت در قسمت پیشنهاد های می بینید چند مورد از آنها را به محتوای خود اضافه کنید.
5/5 - (12 امتیاز)

2 در مورد “سئو سایت حرفه ای 100 درصد تضمینی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top