چگونه اکانت گوگل ادوردز بسازیم؟

چگونه اکانت گوگل ادوردز بسازیم؟

محتوای این مقاله دیجیتال مارکتینگ اکسین

همانطور که مقالات قبل نیز توضیح دادیم گوگل از یک سیستم تبلیغات آنلاین برای محصولات و خدمات وب سایت است. برای اینکه بتوان از این خدمت گوگل استفاده کرد بایستی اکانت گوگل ادز ساخته شود. پس با هم ببینیم چگونه اکانت گوگل ادوردز بسازیم؟ ایجاد کمپین از مراحل اولیه اکانت ساخت اکانت گوگل ادز است. شرکت گوگل با ایجاد یک تور سریع و خلاصه سعی کرده بدون در نظر گرفتن جزئیات کاربران را برای ساخت یک کمپین ساده راهنمایی کند. در اینجا ما به نحوه ساخت اکانت گوگل ادز با ذکر جزئیات آن می‌پردازیم.

مراحل ساخت اکانت گوگل ادز

مراحل قدم به قدم ساخت اکانت گوگل ادز
ساخت اکانت گوگل ادز

اگر شما دارای یک وب سایت در فضای وب هستید. قطعاً به دنبال روش‌های هستید که بتوانید آمار وب سایت خود را بالا برده و شاهد افزایش فروش خود باشید. گوگل ادز یکی از همین راه‌های پیشنهادی ما برای بالا بردن افزایش ترافیک سایت است. پس برای ساخت اکانت گوگل ادز با ما همراه باشید.

مرحله اول ساخت اکانت گوگل ادز: وارد سایت Google Ads شوید.

ابتدا با ایمیل خود وارد سایت گوگل شویم بعد از ورود به وب سایت گوگل عکس مراجعه کنید و روی گزینه sign in کلیک کنید. سپس روی عبارت NEW GOOGLE ADS ACCOUNT کلیک نمایید.

مرحله دوم ساخت اکانت: به حالت Expert بروید.

در این مرحله گوگل از شما سوال می‌پرسد که چه چیزی را می‌خواهید تبلیغ کنید؟ که ما روی عبارت Switch to Expert Mode کلیک می‌کنیم. در این مرحله چون ما قصد ایجاد کمپین را نداریم از آن عبور می‌کنیم و و پیام‌های ساخت کمپین را نادیده می‌گیریم. یک عبارتی با عنوان Create an Account Without a Campaign نمایش داده می‌شود که بایستی روی آن کلیک کنیم.

مرحله سوم: اطلاعات خود را وارد کنید.

حالا باید اطلاعات مربوط به کسب و کار را وارد کنیم. به‌خاطر داشته باشید که بعد از وارد کردن اطلاعات و تایید آن امکان هیچگونه ویرایشی وجود ندارد. به علت تحریم‌های موجود برای ایران بایستی نرخ ارز و نام کشور را به عنوان یک کشور دیگر انتخاب کنیم. در این قسمت ساخت اکانت گوگل ادز به پایان رسیده و شما به راحتی توانستید یک حساب کاربری در این پلتفرم برای خود ایجاد کنید. حالا یک ایمیل از طرف شرکت گوگل دریافت می‌کنید که یک کد اختصاصی برای شما در آن وجود دارد و از این پس گوگل با آن شماره آیدی شما را می‌شناسد.

مرحله چهارم: وارد داشبورد گوگل ادز شوید

از طریق کلیک روی دکمه اکسپلور اکانت می‌توانید وارد اکانت و داشبورد خود شده و و کمپین تبلیغاتی برای رشد تجارت و افزایش بازدید کنندگان سایت را داشته باشید.

انواع کمپین‌های گوگل ادز

گوگل ادز (Google Ads) یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین است که به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد تبلیغات خود را در موتور جستجوی گوگل و شبکه‌های تبلیغاتی مختلفی که توسط گوگل ادز پشتیبانی می‌شوند، نمایش دهند. این پلتفرم انواع مختلفی از کمپین‌های تبلیغاتی را ارائه می‌دهد تا تبلیغ‌دهندگان بتوانند استراتژی‌های متنوعی برای تبلیغات خود انتخاب کنند. در زیر، نمونه‌هایی از انواع کمپین‌های گوگل ادز را معرفی می‌کنیم:

1. کمپین تبلیغات جستجویی (Search Campaigns): در این نوع کمپین، تبلیغ‌های شما در نتایج جستجوی گوگل بر اساس کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار شما نمایش داده می‌شوند. تبلیغ‌های جستجویی معمولاً شامل تایتل، توضیحات و لینک‌های مستقیم به صفحه وب شما هستند.

2. کمپین تبلیغات تصویری (Display Campaigns): این نوع کمپین به شما امکان می‌دهد تبلیغات تصویری در وبسایت‌هایی که به برنامه تبلیغاتی گوگل تعلق دارند نمایش دهید. این نوع کمپین مناسب برای افزایش نام آگاهی و برندسازی است.

3. کمپین تبلیغات ویدئویی (Video Campaigns): با این نوع کمپین، شما می‌توانید تبلیغات ویدئویی را در یوتیوب و دیگر وبسایت‌های مشابه نمایش دهید. این نوع کمپین مناسب برای تبلیغ محتواهای ویدئویی و افزایش تعامل با مخاطبان است.

4. کمپین تبلیغات خرید (Shopping Campaigns): این نوع کمپین برای تبلیغ محصولات فروشگاه آنلاین مناسب است. شما می‌توانید تصاویر محصولات، قیمت‌ها، و توضیحات مرتبط با محصولات را نمایش دهید.

5. کمپین تبلیغاتی درون برنامه (App Campaigns): این نوع کمپین به تبلیغ‌دهندگان امکان می‌دهد تبلیغات برنامه‌های موبایل خود را در فروشگاه‌های اپل و گوگل پلی و در داخل برنامه‌های دیگر نمایش دهند.

6. کمپین تبلیغاتی همراه با موقعیت مکانی (Local Campaigns): این نوع کمپین برای تبلیغ‌دهندگان محلی مفید است و به آنها اجازه می‌دهد تا تبلیغات مرتبط با مکان فیزیکی خود را در نتایج جستجو و نقشه‌های گوگل نمایش دهند.

7. کمپین تبلیغاتی در صفحه‌های مشابه (Similar Audiences Campaigns): با استفاده از این نوع کمپین، شما می‌توانید تبلیغات خود را به افرادی که به خصوص به محتوای شما علاقه دارند، نمایش دهید.

این فقط چند نمونه از انواع کمپین‌های گوگل ادز هستند. تبلیغ‌دهندگان می‌توانند استراتژی‌های مختلفی را برای تبلیغات خود انتخاب کنند و با استفاده از ابزارها و تنظیمات مختلف، تبلیغات خود را بهینه کنند. تا به این قسمت با نحوه ساخت اکانت گوگل ادز آشنا شدیم.

سخن آخر

در این مقاله با نحوه ساخت اکانت گوگل ادز آشنا شدیم. چالش‌های موجود در این مسیر را با هم بررسی نمودیم و متوجه شدیم چگونه اکانت گوگل ادواردز بسازیم. امیدواریم که این مقاله نیز برای شما مفید و مثمر ثمر واقع شده باشد. در صورت بروز هرگونه سوالی یا ابهامی می‌توانید آن را با ما مطرح نموده تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو باشند. همانگونه که مشاهده نمودید ساخت اکانت گوگل ادز کار چندان دشواری نبود با طی کردن چند مرحله کوتاه و ساده میتوانید این کار را انجام دهید. همکاران ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ اکسین آماده ارائه هرگونه خدماتی در زمینه طراحی وب سایت، بهینه سازی وب سایت و همچنین کمپین‌های گوگل ادز هستند.

سوالات متداول در مورد چگونه اکانت گوگل ادوردز بسازیم؟

  1. چگونه اکانت گوگل ادوردز بسازیم؟
    همانطور که در مقاله بالا صحبت کردیم به راحتی و با طی چند مرحله کوتاه می‌توان اکانت گوگل ادوردز ساخت.
  2. چرا باید از از حساب گوگل ادوردز استفاده کرد؟
    برای افزایش نرخ کلیک و افزایش مشتری و دیده شدن در بین سایت‌های رقبا با ساخت اکانت گوگل ادز می‌توان به این هدف‌ها دست پیدا کرد.
  3. روش پرداخت هزینه در گوگل ادوردز چیست؟
    روش پرداخت هزینه در گوگل به صورت دلاری است به علت تحریم‌های موجود برای کشورمان ایران به پیشنهاد می‌کنیم که از روش پرداختی به صورت لیر و یا درهم امارات استفاده شود.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top