نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

محتوای این مقاله دیجیتال مارکتینگ اکسین

امروزه بهترین راه فروش محصولات و خدمات تبلیغات آنلاین است. هر شخص یا مجموعه ای که به فکر پیشرفت است باید از تبلیغات آنلاین استفاده کند. یکی از بهترین و تاثیر گذارترین روش تبلیغات آنلاین گوگل ادوردز است. این پلتفرم فوق العاده گوگل به کاربران امکان اجرای استراتژی های گوناگون تبلیغاتی و بهینه سازی آنها را می دهد. افراد بسیاری هستند که این سوال برایشان مطرح است که چگونه اکانت گوگل ادز بخریم؟ یا نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز چگونه است؟ در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ اکسین می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

آموزش صفر تا صد نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

اگر قصد خرید اکانت گوگل ادوردز را دارید باید هزینه را بصورت ارزی پرداخت کنید. به دلیل تحریم های وضع شده علیه کشورمان امکان پرداخت ارزی وجود ندارد زیرا بانک های ایران نمی توانند به ش بانکی جهانی متصل شوند. پس پرداخت هزینه اکانت گوگل ادز با کارت های ایرانی در سایت های خارجی امکان پذیر نیست. پس چگونه می توان هزینه اکانت را پرداخت کرد؟

برای اینکه بتوانید هزینه خرید اکانت گوگل ادوردز را پرداخت کنید راه های مختلفی دارید. شما با خرید انواع کردیت کارت می توانید هزینه اکانت خود را پرداخت کنید. کردیت کارت ها به حساب های بانکی متصل هستند و علاوه بر قابلیت پرداخت می توانید از امکان دریافت حواله ارزی هم استفاده کنید.

آموزش نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز
آموزش خرید اکانت گوگل ادوردز

اما اگر به دنبال راه ساده تر هستید بهتر است اقدام به خرید اکانت گوگل ادز آماده کنید. شما می توانید این فرآیند پیچیده را به دیجیتال مارکتینگ اکسین بسپارید و تنها با پرداخت 10 درصد کارمزد اکانت ادز خود را دریافت کنید. این به این معنی است که دیگر داشتن اکانت گوگل ادوردز و مدیریت آن کار سخت و دشواری نیست.

با خرید اکانت اختصاصی از دیجیتال مارکتینگ اکسین قادر خواهید بود به سادگی کمپین های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید. همچنین این اکانت ها دارای قابلیت شارژ مجدد نیز می باشند. ما دسترسی اکانت گوگل ادز را خدمتتان ارسال می کنیم تا خودتان نیز بتوانید کمپین های تبلیغاتی بسیازید. اما اگر در این زمینه تخصص ندارید می توانید 0 تا 100 آن را به ما بسپارید و با خیال آسوده فروش خود را مدیریت کنید.

نحوه ساخت اکانت گوگل ادز و پرداخت هزینه آن

برای ساخت اکانت گوگل ادز بابد به سایت گوگل ادز مراجعه کنید. پس ورود به سایت بر روی ثبت نام کلیک کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. در انتها از اطلاعات کارت بانکی برای شارژ اکانت درخواست می شود. که باید متعلق به شما باشد و اگر گوگل متوجه نقض قوانین شود اکانت شما با هر مقدار شارژ بسته می شود.

ساخت اکانت گوگل ادز
نحوه ساخت اکانت گوگل ادوردز

برای داشتن اکانت بی دردسر بهتر است یک اکانت آماده خریداری کنید و کمپین های تبلیغاتی خود را در آن شروع کنید. لازم است این نکته را یادآور شویم که شما زمانی می توانید از google ads استفاده کنید که سایت شما راه اندازی شده باشد.

ساخت کمپین های تبلیغاتی در گوگل ادز

زمانی که شما اکانت خود را ریجستر کردید می توانید شروع به ساخت کمپین های تبلیغاتی کنید. در ساخت هر کمپین شما باید به مثلث هدف از ساخت، میزان بودجه و مخاطبان هدف باشید. این به این است که اگر کمپین تبلیغاتی که قصد راه اندازی آن را دارید می خواهد سبب افزایش فروش شما شود و یا تنها هدف از اجرای آن برندینگ است. سپس متناسب با مخاطبان آن بودجه مناسبی را در نظر بگیرید.

در ساخت کمپین و یا کلی تر خرید اکانت گوگل ادز شما باید به فرآیند تحقیق کلمات کلیدی مسلط باشید. کلمات کلیدی عباراتی هستند که کاربران با سرچ آن به وب سایت شما دسترسی خواهند داشت. پس شما نیاز دارید لیستی از کلمات به همراه سرچ آنها تهیه کرده و از میان این کلمات بهترین آنها را انتخاب کنید.

معرفی انواع کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز

کمپینی که شما راه اندازی می کنید به هدفی که دارید مرتبط است. مثلا اگر هدف شما افزایش فروش است مناسب ترین کمپین تبلیغات در serp یا نتایج جستجوی گوگل است. کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز را بطور کلی می توان به سه دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

  • تبلیغات در نتایج گوگل
  • تبلیغات نمایشی (مثل بنر تبلیغاتی)
  • تبلیغات ویدئویی
انواع کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز
انواع کمپین تبلیغاتی گوگل ادز

زمانی که شما کمپین مورد نظر خود را انتخاب کردید گوگل ابزارهایی را در اختیار شما می گذارد که مسیر رسیدن به هدف را برای شما هموار تر می کند. مثلا اگر تبلیغ در نتایج جستجو را انتخاب کنید این پلتفرم ابزار تحقیق کلمات کلیدی کیورد پلنر را در اختیار شما قرار می دهد تا لیست کلمات پولساز خود را تهیه کنید.

انتخاب بودجه مناسب برای تبلیغات گوگل ادز

پس از انتخاب نوع کمپین زمان آن می رسد تا شما بودجه ای برای تبلیغات خود مشخص کنید. لازم است در این بخش از مقاله نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز بگوییم شاید بتوان این بخش را مهم ترین شاخصه تبلیغات در گوگل دانست. شما می توانید وظیفه انتخاب بودجه را بر عهده خود گوگل قرار دهید به این ترتیب او به صرفه ترین بودجه را برای شما در نظر می گیرد. اما اینکار همیشه نتیجه خوبی ندارد. مثلا در حوزه سئو سایت تضمینی شما اگر هزینه ادز خود را بر عهده گوگل قرار دهید مطمئنا در بین تبلیغات نمایش داده شاید آخرین تبلیغ سایت شما خواهد بود.

دلیل آن هم این است که به دلیل هدفمند بودن و سرچ بالای این کلمه رقبا هزینه کلیک را خودشان انتخاب می کنند تا در جایگاه خوبی قرار بگیرند. پس باید در این مرحله تعمل فراوانی شود تا خرید اکانت گوگل ادز بتواند منجر به فروش محصولات و خدمات شما شود.

سخن پایانی

گوگل ادوردز یک پلتفرم فوق العاده گوگل است که می تواند به افزایش فروش شما کمک کند. پس بهتر است اگر در زمینه خرید اکانت گوگل ادز و ساخت آن بی تجربه هستید این کار را به ما بسپارید و شاهد افزایش تماس های دریافتی مجموعه خود و در نتجیه افزایش فروش باشید. شما می توانید با حداقل هزینه یعنی 4/000/000 تومان برای خود یک اکانت بسازید و در آن کمپین های تبلیغاتی خود را اجرا کنید.

سوالات متداول درباره نحوه خرید اکانت گوگل ادوردز

  1. چگونه ورودی های گوگل ادز خود را بررسی کنم؟
    شما به کمک گوگل آنالیتیکس می توانید تعداد کلیک های دریافتی از گوگل ادز را بررسی کنید
  2. آیا امکان استفاده از گوگل ادز برای دامنه های ir وجود دارد؟
    خیر به دلیل تحریم های وضع شده این امکان وجود ندارد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top